گیربکس بزرگ صنعتی گیربکس قورباغه ای

نصب گیربکس‌های بزرگ یا گیربکس سه محور یا گیربکس قورباغه ای که کارخانه‌ها و ماشین‌آلات سنگین را هدایت می‌کنند، اغلب شامل مهندسی مجدد در محل می‌شود تا پایه‌های گیربکس را متناسب با کاربرد تغییر دهند. برای از بین بردن نیاز به این سفارشی سازی در محل، و برای کاهش زمان از کار افتادگی اضافی، رنولد گیرز خدمات طراحی و ساخت سفارشی را از کارخانه خود در Milnrow برای همه واحدهای موجود در طیف جدید HC مارپیچ و اریب راه اندازی کرده است. گیربکس های حلزونی

یک تیم طراحی و تولید ویژه راه اندازی شده است تا هر واحدی را در محدوده تغییر دهد تا مطابق با نیازهای دقیق مشتری باشد. پایه‌های پایه را می‌توان طوری طراحی کرد که دقیقاً با اتصالات موجود مطابقت داشته باشد، نسبت‌های ویژه دنده‌ها را می‌توان تهیه کرد و ورودی‌ها و خروجی‌ها را می‌توان برای هر پیکربندی درایو طراحی کرد.

Simon Chipchase، مدیر محصول Renold Gears گفت: "این سرویس جدید مشتریان را قادر می سازد تا یک جعبه دنده HC سفارش دهند که به معنای واقعی کلمه برای آنها ساخته شده و بلافاصله نصب می شود، بدون نیاز به مهندسی مجدد در محل."

طیف قیمت گیربکس قورباغه ای کالا صنعتی مارپیچی و مارپیچی HC برای کاربردهای سنگین با توانی تا 11000 کیلووات و حداکثر گشتاور خروجی 315000 نیوتن متر طراحی شده است. واحدهای موجود در این محدوده در 14 اندازه موجود هستند و انتخاب گسترده ای از نسبت ها در دسترس است که در برخی موارد امکان انتخاب واحد رقابتی با اندازه بیشتر را فراهم می کند.

همه گیربکس‌ قورباغه ای HC دارای چرخ‌دنده‌های مارپیچ زمینی سخت شده و پروفیلی و چرخ‌دنده‌های مخروطی مارپیچی بر روی واحدهای زاویه‌دار قائم با پروفیل رزوه پیچ‌خورده هستند تا حداکثر انتقال نیرو، عملکرد روان و عمر طولانی را با حداکثر کارایی ارائه دهند. کاربردهای معمولی عبارتند از: برج های خنک کننده، درایوهای پیش گرمکن، هواکش ها، اکسترودرها و محرک های چرخ ملاقه و غیره.